מהו בעצם דף לקוחות ממליצים באתר האינטרנט?
אם כבר ביצעתם לפחות עבודה אחת ממנה היה הלקוח שלכם מרוצה, הגיע הזמן ליצור דף לקוחות ממליצים. כי אין דבר שיכול לשכנע יותר את הלקוח הבא לעשות אתך עסקים, מלראות שכבר אחרים קדמו לו וגם הם מרוצים מעבודתך. לקוחות מרוצים הם מקדמי מכירות מעולים.
ברוב האתרים אנשים אך ורק רושמים רשימה של לקוחותיהם, או לכל היותר מביאים כמה מילות תודה שכתב הלקוח. אבל אתה יכול לעשות הרבה יותר מזה, ולהפיק מכך יותר תועלת.
דרך משופרת אחת, בהנחה שללקוח יש אתר אינטרנט משלו, היא לציין את שם הלקוח כקישור לאתר שלו (ובכך, ברגע שהלקוח הודה לכם הוא גם תרם לקידום האתר שלו). דרך שנייה היא – במקום להסתפק בכמה מילים כתובות קצרות שכתב הלקוח, אפשר ורצוי להעלות סרטון וידאו קצרצר ליוטוב, ולהטמיעו באתר. בסרטון אומר הלקוח את מה שיש לו לאמר בשבחכם. אם גם העבודה שיצרתם ללקוח נמצאת בתיק העבודות שלכם, אז מוטב ורצוי גם לקשר בינה לבין דברי התודה של הלקוח. הטוב ביותר הוא לשלב בין כל השיטות הללו: גם סרטון וידאו, גם קישור לאתר של הלקוח (או אם אין לו אתר אז לדף הפייסבוק שלו), וגם קישור למה שעשיתם עבורו ונמצא בתיק העבודות.
דף לקוחות ממליצים יתחיל מתיאור של עבודה אחת או שתיים בלבד, ועם הזמן הוא אמור לגדול.
נוכחות אינטרנטית בראש גדול בשבילכם תמיד